1260x150

Studie VS: 49% van de millennials besteedt $50 tot $200 per aankoop

Studie VS: 49% van de millennials besteedt $50 tot $200 per aankoop

Uit onderzoek blijkt dat 39% van de millennials in de VS dagelijks, meerdere malen per dag, wiet gebruikt. En 49% daarvan koopt voor 50 tot 200 dollar per keer aan wiet. Millennials staan veel meer open voor cannabis dan anderen.

Millenials zijn diegene die geboren zijn tussen 1981 en 1996. Dat komt neer op zo'n 72 miljoen mensen in de Verenigde Staten. Mensen zijn tevens in te delen in Gen X (de generatie vóór het internet) en Gen Z (zij die wel met internet zijn opgegroeid). Ingeklemd tussen Gen Z en Gen Z groeiden millennials op terwijl de consumententechnologie om hen heen in snel tempo veranderde, hand in hand met moderne mobiele apparaten en producten.

Als jongvolwassenen zagen ze hoe de cannabismarkten waarin ze leefden overgingen van de in de VS verboden naar legale, gereguleerde markten, en ze hebben samen een leidende rol gespeeld in de opkomst van de legale cannabiseconomie, zowel als consumenten als als voorvechters van verandering.

Millennials hebben doorgaans een breder begrip van cannabis dan andere generaties. Ze zijn zich meer bewust van de minder belangrijke cannabinoïden die worden gebruikt om te slapen, en ze gebruiken cannabis meer dan andere groepen om OTC-slaapmiddelen te vervangen. Ze zijn ook meer geneigd dan andere leeftijdsgroepen om zich zorgen te maken over de soort en het geringe cannabinoïde- en terpeengehalte van hun bloem, en meer dan $ 200 per aankoop uit te geven.

Bijna de helft (49%) van de millennial-consumenten besteedt tussen $ 50 en $ 200 per aankoop. Voor de context: de nationale gemiddelde uitgaven per transactie in alle leeftijdsgroepen variëren van $ 57 (topicals) tot $ 93 (bloem), volgens het Retail Dashboard in Equio, het business intelligence-platform van New Frontier Data.

Millennials vertrouwen meer op fysieke winkels dan op familie of vrienden

De genormaliseerde legitimiteit van een fysieke winkel, gecombineerd met een verscheidenheid aan producten en uitgebreidere, algemeen beschikbare productinformatie, stimuleert waarschijnlijk de toegenomen neiging van millennials om fysieke verkooppunten te verkiezen boven aankopen bij familie of vrienden.

Effect is de krachtigste aankoopbeïnvloeder onder alle leeftijdsgroepen, maar details die effect hebben, zoals terpenen en kleine cannabinoïden, zijn belangrijker voor millennials. Ongeveer 2/3 (66%) van hen beschouwt spanning als zeer belangrijk bij het beïnvloeden van hun aankoopbeslissingen, meer dan 20% hoger dan de volgende groep (Gen X), met 44%, een andere factor die het gebruik van fysieke winkels waarnaar wordt verwezen in het recente rapport van New Frontier Data.

Millennials houden zich ook bezig met het combineren, waarbij ze verschillende vormen van cannabis gebruiken, afhankelijk van de activiteit die ze uitoefenen, het tijdstip van de dag en waar ze zijn. Ze melden ook dat ze dit in grotere aantallen doen dan andere generaties. Hun identiteit als ouders/voltijdse werknemers zou die patronen kunnen beïnvloeden. Millennials zijn meer dan andere generaties geïnteresseerd in het kiezen van het juiste product voor de juiste situatie. Dit, samen met een toegenomen interesse in de componenten van de plant buiten THC, toont de verfijning van deze generatie consumenten.

Lees het volledige originele artikel op New Frontier Data.